10 juli 2009

Santa Ponça

Kan man vara mer irriterad pa en arbetsplats an vad man ar har. Har haft 3 helvetets dagar och minst 2 dagar kvar tills man har ledighet. Jag langtar. Ar shoppingsugen och vill till Palma. Kan saga att man blir utnyttjad till max har och man ar en vanlig anstalld och inte en praktikant, de enda ar att man inte ar en betald anstalld. De roligaste jag far gora ar atencions, detta innebar att stalla fram frukt och vatten pa rummen till de som ska komma till hotellet. Det roligaste efter detta ar att ga i de sa kallade office. Detta innebar att rensa alla vanngar och byggnader pa skit fran rummen. Man hor verkligen vilka stimulerande arbetsuppgifter jag har.
Vi lever pa mat som pasta och tomatsas sa de sista jag vill ata nar jag kommer hem ar just tomatsas. Svart att fa tag pa kott och dylikt i den halan vi bor i men man far klara sig med de man har.
Igar var jag pa vag att satta mig pa ett paln hem men jag ska sta ut men detta ar helt hemskt och jag ska inte skriva manga positiva ord om denna utbildningen. Tror att fler an jag kanner sig besvikna.
Gud va tiden gar snabbt nar man sitter vid en dator.
Jag har fatt en knol i armhalan och tror nu att jag har cancer. For man tanker ju alltid de hemskaste man kan komma pa.
Imorgon blir de jobb igen klockan 8 sa snart hem till sangen.
Pa sondag ska jag och Tess mysa med Mandy. Ska bli toppen. Langtar! Kanns langt borta dock. Skriver sa snart jag kan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar