07 juli 2009

Sol, jobb och Magaluf

Internet igen...wiiiee. Tank vad man kan sakna de sjalvklara sakerna i livet. Jobbigt att skriva utan vara kara svenska bokstaver dock.
Just nu sitter jag i Santa Ponça. En liten by nara El toro dar jag bor om jag inte namnt de. Har haft mina 2 dagar ledighet nu och imorgon ar de tillbaka till de trakiga livet igen. Usch sager jag bara. De suger verkligen. Onskar att man kunde slippa. Halsen strular nu med. Vet inte om de beror pa AC-n eller om de ar nagot annat. Tess har varre an mig och jag ar radd att de smittar da. Vi sover ju i samma sang. Men at andra sidan blir jag sjuk slipper jag vara pa hotellet. Jag har frukost hela veckan. Sa tidig morgon. Suck!
Har varit i Magaluf 2 kvallar i rad. Igar var de riktigt trevligt ett tag. Var pa grabbarna grus. De var tjej kvall sa man fick mycket gratis Cava. Gott. Blev sen kvall och jag ar helt slut idag. Trott och lite hangig. Hemlangtan med tror jag nog. Sprang pa en inkastare som var sjukt lang. Och da menar jag verkligen sjukt lang. Jag hade hogklackat och stog pa en scen han var anda 1 huvud langre an mig. Ser kul ut. Foto finns givetvis. Folket har ar ganska trevliga nar man berattar att man jobbar har. Da slipper man lite av allt kladdande som driver mig till vansinne. Jag tillhor inte direkt allmanheten sa de kan tafsa och klama som de vill. Har smallt till nagon men de fortjanade dom.
Funderar pa att farga haret idag eller snart. Ser verkligen inte klok ut.
Traffade Bingo Rimer igar och aven Linda Rossings modell kille fran hennes underbara (ironi) tv-program nar hon soker karleken.
Skulle egentligen till Palma idag men de blev inte sa pga av att vi inte kanner oss helt hundra. Sa de blir shopping en annan dag. Tror jag behover mycket shopping terapi. Hihi.
Eliza (min larare) var hos oss igar och hon skulle se till att Fanny, jag, Tess och Rahel far samma lediga dagar. For som de ar nu ses vi knappt. Inte alls kul. Man vill ju kunna gora utflykter. Nu tickar tiden ut sa de fick bli allt for denna gangen.
Jag saknar min lilla hund!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar