03 juli 2009

Framme

Nu var de ett tag sen jag skrev. Har antligen hittat ett internetcafe. De narmsta fran oss ligger typ i Magaluf. Sa har sitter man i varmen med Tess och forsoker hinna med allt pa betalad tid.
Vi bor bra. Stor vit lagenhet med havsutsikt, 3 sovrum, 2 badrum, tvattmaskin, havsutsikt, oppen brasa (vad man nu ska med den till) och 2 stora balkonger. Tyvarr tycker jag inte att jobbet ar lika kul. 2 dagar kanns som en evighet. Jag och Tess gar pa samma skift sa vi har haft frukost nu dessa dagar. 8-16, frukosten ar okej dar har vi "papa" Jaime som ar jatte kul. Han skamtar och har sig och de gillar man ju.
Vi har de overlag bra. Vi far 80€ manaden att ata for samt att vi far gratis mat pa hotellet 3ggr om dagen. Sa de kan man inte klaga pa. Men som sagt vi har varldens trakigaste arbete. Dagarna gar i slow motion och de vi gor ar att bara disk och ga och svettas i langarmade skjortor vid poolen och se hur gasterna njuter.
Flyget hit blev forsenat sa allt har bara varit stress sen vi kom hit. Vi har hunnit en svang till Palma nova och nu som sagt Magaluf.
Jag och Tess ligger pa stranden varje dag nar vi slutat jobba och de ar underbart. Jag laser de bocker jag vill lasa och langtar till varan forsta lediga dag som borde vara pa tisdag.
Nu borjar tiden ticka ner och dags for mig att sluta.
Jag har hemlangtan och saknar lilla Chiquita.
LP jag hoppas att allt ar bra med dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar