28 juni 2009

Imorgon händer de

Så var de dags. Imorgon tidig morgon bär de av till Kastrup. Mallis here we come.
Jag har fixat allt förutom en sak. Lovis födelsedags present. Inte bra men hon har ju varit med mig hela veckan. Så nu jobbar hjärnan på högvarav för att komma på något bra som man dessutom kan få tag på en söndag.
Vi har haft mys och i fredags blev de utgång och vi möte upp Flanders och hans kompis. Vi var på Fagens. Irländsk pub med live musik. Sjukt kul, som alltid när man är där. Mina italienare dök med upp. Så de blev trevligt värre. Tog de lugnt med alkoholen i alla fall. Igår blev de tvätt och hemma kväll. Träffade M en sväng. Vi åkte till brofästet, jätte fint var de vi kom precis vid solnedgången. Sen skulle M iväg och jobba.
Idag ska Lovis ha kak kalas. Galningen köpte kakor för ca 180kr. Idag är de full rulle. Jag ska hämta Tess på centralstationen och sen kommer lilla syster med saxar och klipper mig och så ska vi umgås och ikväll blir de grillning.
Idag hade vi morgonträff med massa vovvar. Totalt 6 och Chiquita blev kär i Nils en gammal kille på 11,5 år. Hon är som sin mor. Haha. Hon som hade Nils blev förtjust i Chiquita och sa att hon gärna passade henne någon gång. Min lilla tjej blir duktigare och duktigare och Lovis tränar henne för fullt. Så hon kommer nog vara en annan hund när jag kommer hem. Kommer sakna henne något kopiöst mycket.
Nu ska jag umgås med födelsedags barnet som närmar sig 25. Hihi. Hoppas att alla har de bra och jag kommer skriva så fort jag kan i Spanien.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar