16 juni 2009

2 dagar

Så har man sagt hej då till Tess. Kommer sakna min babe. 12 dagar tills vi ses igen. Då blir de middag i Malmö med vin på Gränden om vädret tillåter annars kan jag tänka mig en planka på Mando. Kanske lite folk som har lust att hänga på och säga bye bye till Sverige eller hej då till oss de är ju vilket som.
Kom hem från skolan och vilade och inte har jag gjort mycket mer. Jag borde plugga till mat och dryck tentan. Men jag är orklös. Jag tittar på allt som behövs göras och skjuter upp de. Imorgon blir de att ta tag i allt. Jag ska inte till skolan då vi bara har spanska hela dagen och anser att om jag inte har lärt mig något nu kommer jag inte lära mig något 2 veckor innan vi åker.
Idag hade vi vin och ost provning. Alltså Chevre ost är så äckligt så jag klöks samma gäller grönmögel ost. Fy sjutton men de var goda viner i alla fall.
Pratade med Lovis idag. Ser verkligen fram emot att bo med henne. Ska bli skönt.
Såg gone baby gone för er som inte sett den så är den kanon bra, så de är ett måste.
Ja de var ju mycket jag hade att skriva om i dag inte ett dyft faktiskt. Så händelselöst liv. Hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar