04 juni 2009

AC gick åt skogen

Så var AC gjort, man har vilat, gjort sig snygg och nu dricker man öl. Man skulle kunna tro att de är för att fira att AC är över och man kan få tillbaka en del av sitt liv. Men tyvärr gick de inte så bra. Är till 90% säker att jag inte klarade den teoretiska delen, men den praktiska tror jag att jag satte. Men men, får väl helt enkelt göra om den teoretiska. Pengar badar man ju i (ironi).
Ikväll blir de fest hos Jossan och Tessan innan vi drar vidare till Club 4. Härlig torsdag kväll kommer de bli. Ser fram emot festandet. Behöver tänka på annat än provet. Så ikväll blir de en flaska av favvo vinet. Gjort på riesling. Jumi.
Nu är de bara 4 slut tentor kvar på 2 veckor. Den först på måndag. Underbara spanskan. Haha.
Imorgon måste jag upp och städa för jag får besök och jag ser verkligen fram emot de. Men då får jag plocka undan lite av röran jag har ställt till med.
Snart måste man börja packa med. Dags att flytta hem alla saker och lämna Halmstad bakom mig. Även om jag har hemlängtan så är Halmstad en mysig stad och jag är säker på att jag kommer åka hit ibland i framtiden.
Uteställerna rockar jämfört med Malmö som faktiskt inte har mycket roliga uteställen alls. Men de kommer nog bli ganska lugnt i Malmö, gå tillbaka till min vanliga livsstil. Men Tess babe oroa dig inte vi ska parta, lovar. U and me babe!
Min taxi chaffis jobba inte idag, men han kanske hämtar mig i natt ändå om han var ute på vägarna så de hoppas jag att han är....hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar