02 juni 2009

Leva i nuet

Så var även tisdagen avklarad. AC närmar sig och jag har sjuk ångest. Jag måste klara de. Tänk om jag inte gör de. Jag kommer vara deppig i en evighet. Usch!
Idag var de drinktävling. Var lite för oorganiserat för min smak, men de var kul. Verkligen alla möjliga typer av drinkar, dekorationer osv. Vill ni veta hur de gick? Sommar flirt kom 2:a, kanske ev. vann, för de var tal om fusk. Så de skulle kollas upp. Så jag får berätta slutliga placeringen när vi får reda på hur de ser ut.
Vi blev fotade till Mi cider, för vi ska kanske hamna på deras hemsida vi som hamnade topp 3. Ser väl ut som en mupp som alltid när man blir fotograferad. Jag kommer lägga upp bild på drinken så fort jag har fått bilder från skolans egna lilla fotograf. Helt underbart för de blir verkligen toppen bilder då, istället för mina som är mer tak än fokus på de som ska fotas. Haha. Ibland låter jag mina tankar vandra för långt. Jag måste sluta med det. Jag måste lära mig att försöka leva i nuet och inte i en ovis framtid.
Nu är de dags för sängen, har skola tidigt imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar