01 juni 2009

Sömn?

Så var de ny månad igen. Tiden går så snabbt. Jag kan snart börja ha nedräkning till Mallis med. Kommer sakna Chiquita sjukligt mycket när jag är där nere. Min lilla tjej är lite dålig idag men jag hoppas att de bara är tillfälligt.
Idag gick jag på en meningslös spansklektion sen solade jag och pluggade på Tess bakgård. Idag blev de grillning igen. Kött med bea och god potatis sallad. Ljuvligt gott.
Känner att jag aldrig kommer bli redo för AC så jag tar de gärna imorgon för att bli av med de.
Kör favorit i repris från gårdagen och lyssnar på underbara Vandi och bara tänker. Man kan ibland undra hur de kan rymmas så mycket tankar i mitt lilla huvud. De undrar jag med. De är ett mysterie de där.
Längtar efter helgen. Tror detta kan bli en bra helg. Jag känner mig nästan lite lycklig om jag tänker på helgen. Haha.
Jag var på smulton jakt idag men de är inte lätt att hitta kan jag lova. Behöver smultron till våran drink imorgon. De är då tävlingen äger rum. Jag hoppas att de går bra för våran "sommar flirt". De tråkiga är att vi måste ha svart och vita kläder. Hur mycket har jag av de liksom? Allt bara hänger på mig. Inget som passar och har inte råd att köpa nytt.
Jag lider av sjuk sömnbrist för tillfället, inte nog med att de är varmt som tusan utan då ska mina "kära" grannar sitta uppe till 3 på natten precis utanför mitt fönster och vara högljuda. Då tror man i alla fall att man ska kunna sova på morgonen, men nej, klockan 7 är de redan vakna och igång igen. Behöver inte polacker sömn?
Tror jag håller på att lägga på mig lite igen. Måste nog skärpa till mig lite.
Pratade med pappa idag om hemflytt. Jag hoppas på den 18:e men pappa var inte säker. Men jag hoppas.
Tror inte att jag kommer gilla denna midsommaren. Tror den kommer vara sämre än förra året och den var illa. I alla fall på slutet. Oj oj oj, stackars Saman som stått ut med mig. Hämtar mig när jag är dragen som f*n, gråter och sen däckar jag hemma på golvet när vi snackar. Haha. Skickade iväg sms som de stod att jag inte orkade mer till en stackare som inte ens befann sig i Sverige. Vet inte vad jag syfta på riktigt men gjorde ju någon orolig. Typiskt mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar