31 maj 2009

Inget att skriva

Ligger här i sängen, håller på att dö av värme slag...hur ska jag kunna sova i natt? Lyssnar på grekisk musik och bara finns. Lyssnar på Vandi, hon är verkligen vacker. Hon är lite av min idol tror jag nog att man skulle kunna säga.
Fick höra idag att jag såg ut som en egyptisk farao på en bild. Men med blåa ögon då. Tydligen är de en komplimang. Så de får man väl tacka för då.
Idag har jag pluggat ute på Tess bakgård och njutit i solen. Vi grillade med. Har haft en kanon mysig dag. Jag vill inte till skolan imorgon. Jag är så anti när de är en hel dag full med spanska. Jag verkligen avskyr de språket.
Igår kväll var jag inte så glad. De var ingen bra kväll igår.
Har nog inget alls att skriva känner jag. De är helt tomt uppe i mitt lilla huvud. Jag har tänkt mycket på saker jag inte ska tänka på idag.
Saman ringde mig igår förressten. Hur kul som helst att prata med honom. De var rätt längesen. Glömde att fråga honom hur de gick med tjejerna. Jag tror och hoppas att han har träffat en söt tjej. Har för mig att jag läste de i hans blogg.
Jag bara längtar till runt midsommar när skolan e slut innan Spanien så jag kan vara hemma i Malmö. Jag saknar Lovis. En himla massa. Sen saknar jag givetvis alla andra söta i Malmö och jag saknar min lägenhet. Vill flytta hem nu!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar