27 maj 2009

Plugg

Så igår var man då i Helsingborg de var blåsigt men solen sken och de var ganska varmt måste jag säga. Vi hade jätte mysigt, seriösa samtal och åt gott. Jag blev dock sur när jag insåg att jag inte fått pengarna från CSN. Kändes inte alls kul.
När vi skulle åka hem satt jag på en bänk på knutpunkten medans Tess skulle posta ett kort. Då sätter sig en fet äcklig gubbe precis bredvid mig och säger: Är du sur, jag blänger på honom med mina förmodligen svarta ögon och säger: NÄ! Då börjar han trevande flytta sin hand närmare min hand och mitt lår...så fort Tess kom så hoppade jag upp från bänken. Typiskt mig att råka ut för kräk.
Väl hemma i Halmstad började de spöregna och jag som var vårklädd. När jag kom hem såg jag ut som en dränkt katt.
Idag orkade jag inte gå på spanskan. Jag mådde så himla konstigt när jag vaknade. Jag försökte verkligen men min kropp ville inte. Resten av dagen gick sjukt långsamt. Jag ser fram emot helgen.
Vädret är inte alls så kul och den 4 juni närmar sig med stormsteg. Jag vill inte. De känns inte alls bra.
Jag hoppas att mina CSN pengar kommer snart. Annars är de alldeles för mycket som inte känns bra. Ska försöka spara pengar med om jag bestämmer mig för att åka någonstans i november...hihi.
Imorgon blir de att betala räkningar och nu ska jag läsa om druvor, jordmånder, regioner, klimat, berg, sjöar, hav och vinifikati0n. Någon somblev avundsjuk? Nä tänkte väl de.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar