11 maj 2009

Rörigt

Har suttit här länge nu och inte kommit på vad jag ska börja skriva. Vet att de finns lite att skriva. Men inget kul egentligen. Säkert de har tagit sådan tid för jag försöker komma på ett bra sätt att få detta inlägget kul. Men de har jag inte lyckats med.
Idag gick skolan snabbt. Hade bara 2 timmars spanska sen var de över. Underbart. Vi har påbörjat skriva CV på spanska. Gissa om att de är busenkelt...eller inte. Snart spansk tenta. Ska bara se hur mycket jag bryr mig, hmm, nä brydde mig inte alls faktiskt.
Jag har varit på biblioteket och pluggat hela dagen. Kom hem hämtade in mina sommar kläder insåg att de fanns visa saker som passar nu. Men inte hjälpte de mig att veta vad jag ska ha på mig på kryssningen eller systers fest. Jag är inte så snygg på vår/sommar halvåret. Jag är en höst/vinter tjej.
Usch vi ska åka med båten de filmar på, Tess har kollat upp datumen med. Jag vill inte vara med i TV. Har hört att Tv får en att se 10 kg större ut...så nej tack. Pass för de.
Mailade in min rapport idag så nu är de bara att invänta hur de har gått. Vill inte komplettera.
Idag spelade polska grannarna musik igen. Idag var de reggae som de skrållade med till, nästan så jag föredrog den polska musiken då. Jag menar deras engelska är näst intill obefintlig. Skulle kunna jämföra med hon som sjunger Without you av Mariah Carey eller snarare ken leei bulgariska idol. Ni som inte sett detta om någon lyckats missa här är länken http://www.youtube.com/watch?v=_RgL2MKfWTo.
Igår såg jag på butterfly effect 3. Kan inte riktigt bestämma mig för vad jag tycker. Bättre än 2:an, men gillade jag den?
Imorgon börjar jag skolan klockan 13. Underbart!!
Vilken röra jag har orsakat pga packningen till Stockholm. Så nu blev de en punkt till på ToDo listan. Städa. Hur mycket tror ni jag har packat? Nada. Ångest. Morgondagen blir de skärpning för mig.
Nu ska jag lyssna på soft musik, drömma mig bort och förhoppningsvis somna tidigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar