30 maj 2009

Tack Örebro

Ja de var ju mycket jag sov igår. Haha, somnade klockan 5. Illa. Så upp tidigt för plugg. Har varit ute hela dagen. Har varit underbart väder och nu är jag röd. Så hett. Hihi.
Vi lade oss vid Nissan efter att ha suttit vid vårt favvo café. Där var ett gäng killar som badade i Nissan...äckligt värre. De började prata lite med oss medan de vissade fina akrobatiska konster. Haha. De blev en sjukt rolig dag. Tack Örebro. Åh, han ena killen var precis en sån kille man själv vill ha. Han berättade om sin flickvän och så förklarade han sina känslor för henne och frågade om vi någon gång varit i ett sådant förhållande så att vi aldrig skulle tänka tanken på att ens kyssa någon annan. Vart finns de få vettiga killarna?
Jag blev kär idag. Helt förälskad och jag känner mig nästan lite "otrogen" mot Chiquita. Världens sötaste 13 veckor rottis valp kom och mös med mig. Han var helt mjuk, underbar och luktade valp. De var mycket kärlek, pussade mig i ansiktet. Han var så busig, naffsa i händerna och jag bara föll för denna lilla varelse.
Igår var de stopp i typ alla stugors avlopp. Vissa hade t.o.m översvämning. Tur att de inte vart jag. Ju mer de försökte suga slam ju mer stopp fick jag men när jag kom hem var de löst. Skönt. Jag vågade ju inte kissa för risk av översvämning. Men golvet vart svart och typ sandigt så jag fick städa lite.
Var mycket folk ute igår, var svårt att få bord. Men man lyckas ju alltid på någon vänster. Såg en del kända ansikten ute, ett som jag inte hade förväntat mig att se i Halmstad bara sådär utan att få sms eller något. Men då vet jag att minigrisar oftast visar sig vara svin.
Pratade med Tuss idag. De var ett tag sen. Fick lite skvaller. Alltid kul. Men önskan om ett nytt jobb blir ju större när jag hör om hur många har de på McD nuförtiden.
Lyssnar på my love med Danjah. Jag har fortfarande inte tröttnat på den låten. Den är så underbar.
Idag grät jag en skvätt. De är jobbigt just nu. Väldigt jobbigt.
Roligaste kommentaren idag: Hade hon varit tillräckligt liten hade hon krypt in hennes röv och där hade hon verkligen trivts där för där är varmt och skönt. (Om hur de fjäskas).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar