05 maj 2009

Trögt

Har stirrat länge på denna vita sida som ska fyllas med ord och funderat på vad jag ska skriva om. Hade kunnat skriva mycket men ni som känner mig tillräckligt väl vet att jag inte utelämnar mig så lätt. Så resultatet har hittills varit en vit sida som sakta börjar fyllas på med meningslösa ord.
Idag hade vi Michel Jamais hela dagen. Fantastisk kul och lärorik föreläsning. Hoppas att morgon dagen blir lika kul (om man bort ser från min favorit ämne spanska).
De regnade idag, jag vart helt genomvåt. Så har suttit hela dagen med våta skor och frusit. Inte så skönt. Men jag fick solen i present så jag hoppas jag får behålla den presenten ett litet tag till. Man behöver väl inte lämna tillbaka presenter eller?
Har varit ganska jobbiga dagar för mig som säkert märks på mina blogg inlägg. Vet inte riktigt vad jag ska säga eller göra längre. Allt verkar bli fel oavsett vad. Känns inte så kul.
Nej detta går trögt för mig så skriver nog inget mer. Kanske om jag kommer på något kul eller så.
Jo, jag skulle egentligen skriva om den rosa vespan Staffan skulle vinna till mig idag men jag glömde de i alla mina tankar. Jag är ju en Doris, tur att Doris är söt. Gissar att han inte lyckades vinna den rosa fina vespan till mig. Planerna om rosa hjälm (gärna med ludd på), sidovagn till Chiquita och coola MC glasögon (inte de ordet jag sökte men hittar inte riktigt rätt) till Chiquita gick i krass.
Längtar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar