09 maj 2009

Ta tag i dagen

Blev inte så många timmars sovande i natt. Hamnade i sängen för sömn runt 3 tiden. Vaknat i flera omgångar under natten/morgonen. Jag har konstiga drömmar som stör min sömn. Inget jag kan tyda dess värre då jag bara har svaga minnen från mina drömmar. Jag tror jag skulle behöva semester. Dess värre tror jag att de är först absolut tidigaste i september jag kommer kunna koppla av lite. De är lång tid tills dess.
I torsdag längtade jag efter mamma. Riktigt mycket. Ville ha lite uppmuntrande ord och goda råd. Men jag lät min telefon vara och tänkte att jag får nog ge mig själv uppmuntran och de där goda råden. Jag vet att de ändå hade varit lönlöst att ringa. Suck.
Jag sitter här nästan ny vaken, hungrig och trött. Jag behöver städa. Men är sugen på att plocka fram mina sommar kläder med. Tror jag kanske kan ha något fint att ha på sig när man ska ut bland alla de kläderna. Ikväll ska vi på Nattis födelsedags fest. Ska bli kul, men jag ska nog ta de väldigt lugnt med alkoholen. Ibland är de bäst så.
Var på väg att få nästan oväntat besök idag. Kareem ville komma, men jag orkar inte. Kan inte få sällskap när de ser ut så här hemma. Samt att jag inte har förlåtit honom för sina kommentarer, är väl därför han vill ses för att försöka få mig att glömma vad han sagt. Men jag är långsint. Haha, i alla fall om man ska tro på visa medan andra inte alls förstår hur man kan kalla mig långsint. Men de är nog från person till person och vad de är de har sagt/gjort.
LP hade läst igenom min ledarskaps rapport och den såg bra ut, men idag ska den granskas ordentligt. Behöver jag göra komplettering på den blir jag inte alls glad. Har verkligen engagerat mig i denna rapporten.
Kanske dags att ta tag i lördagen så jag kanske i alla fall kan få något vettigt gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar