24 maj 2009

Lite kortfattat igen

Så var man i Halmstad igen. Jag känner mig total deppig. Vill inte alls vara här. Jag trivs inte och jag vill inte tillbaka till skolan. Kan de inte bara vara slut?
Så vad hände i Stockholm efter de jag skrev sist? Jo jag och Emma bakade grekiskt bröd. Vilket projekt. De vet jag inte om jag någonsin orkar göra om. Men de blev gott. Sen var vi med och fixade alla mat till festen. Så mycket gott. Jag åt mest som vanligt. Jag är duktig på att äta.
I torsdags var vi ute med båten. De var ur mysigt. La till vid några klippor där vi fikade och njöt av solen. Chiquita trodde hon var något rovdjur och kanade omkring bland stenarna när hon inte fick något grepp. Hon gillade inte riktigt att åka båt. Hon vart nog lite åksjuk.
Fredagen var festen. De var trevligt och de blev en del alkohol men när jag kände att mitt humör inte var riktigt som de borde slutade jag dricka. De var singstar fram till 3 tiden på natten och sen fick man äntligen sömn.
Lördagen var en slapp dag. Vi spenderade den i soffan efter att mamma och Göran kom till oss med mat och rabarber paj. Jumi. De var ljuvligt gott.
Idag har de varit bilresa hela dagen och nu ligger jag här och vill bara här ifrån. Ska vila nu. Skriver nog lite fler rader när min huvudvärk börjat släppa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar