09 maj 2009

Pluggande

Blev inget bloggande igår. Jag var ett vrak. Jag köpte godis och choklad och krängde som de inte fanns någon morgondag. Idag har min dag känts lite bättre. Men de innebär inte att de har varit så rolig dag.
Möte Amanda och Tess klockan 20 över 10 för en plugg dag på bibblan. Gick där ifrån 7 timmar senare. Har nog aldrig fått så mycket gjort som idag. De roliga är att jag känner att jag hade kunnat fortsätta nu men tror att sömn är att prioritera eftersom jag inte har sovit mycket alls den senaste tiden.
Kom hem från biblioteket och satte mig med min labbrapport för ledarskapet och så tvättade jag. Den jäkla ledarskaps rapporten har tagit mig en halv evighet men nu är den i alla fall äntligen klar. Den är mailad till LP för genom gång. Får jag väl höra vad min dom blir. Nervöst! Jag hade några timmars paus ifrån skrivandet och de var några bra timmar. Hihi. Imorgon på dagen ska jag skriva in alla dagens anteckningar i datorn för att sen plugga vidare. Måste klara provet. Tänk om jag bara ser mina pengar försvinna ut i intet. De värsta är att jag har för mig att man har 1 timme på sig på de 60 frågorna och de innebär 1 minut per fråga, de är inte mycket, speciellt inte när de är på engelska. Ska googla och se om jag hittar något svar. Börjar känna paniken komma över detta provet. Står givetvis inget om tiden. Typiskt, de enda jag minns är att man har 15 minuter på sig på den praktiska delen då vi får ett vin som vi ska beskriva korrekt, sätta rätt druva och land. Som tur är får man 4 alternativ. Jag hoppas verkligen att jag klarar de.
Jag är hungrig, har helt glömt att äta idag efter de jag kom hem. Inte bra.
Hmm, har så väl för mig att de var något jag skulle skriva men mitt minne sviker mig i vanlig ordning. Kanske kommer på de till imorgon för nu ska jag vagga mig till sömns till ljudet av regnet som piskar mot fönstretoch hur blåsten vinner i träden.
Godnatt allesammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar