10 maj 2009

Inte normal

Ja nu är de väl bevisat, jag tål inte alkohol. Usch va bakis jag har varit. Har mest sovit idag och så sett på film. Men utöver de har de inte varit mycket action ute på östra stranden idag för Sofia.
Gårdagen var jätte trevlig. Nattis fest var hur kul som helst med god plockmat. Jag äter ju som en häst när jag dricker. Ibland undrar jag hur de kommer sig att jag inte är större.
Vi skulle gå hem från Natti till Tess. Oj de gick inte så bra, Tess lokalsinne är ungefär lika underbart som mitt, men fram kom vi efter att ha försökt sitta 3 pers på en cykel Funkar inte helt tillfredsställande när man är lite rund om fötterna. Andreas gick nämligen med oss innan han cyklade hem. Jag försökte få tag på min taxi chaffis Niklas men han tyckte nog inte om mig igår. Svarade inte när jag hörde av mig (han hade glömt telefonen hemma fick jag reda på i natt när jag väl var hemma).
Ringde fylle samtal med, är väldigt nöjd med mig själv. Haha. Niklas sms:a nu och berättade hur underhållande mina meddelanden på mobilsvararen var. Tur jag hade min partner in crime som också pratade in. Vi sa: Du tycker inte om mig längre för jag äter mask. Usch, jag är verkligen inte normal. Men jag är ganska kul att vara med. Haha, vill jag själv tro i alla fall.
Äter choklad nu så underbart gott. Vit choklad med hasselnötter och crisp. OBS kan ej köpas i vanliga butiker de måste vara skit butiker som LIDL.
Jag är ruskigt mys sugen. Som alltid när jag är bakis.
Mina grannar spelar polskmusik på högsta volym, inte de bästa man har hört vill jag inte påstå.
Nu undrar jag vad jag ska hitta på, ska man orka med en film till eller ska man försöka göra något vettig som plugga?
Jag städade igår, jag vet inte hur smart jag tycker jag är som gör de den dagen jag ska ut. Halva garderoben ligger slängt överallt eftersom jag inte var snygg i något alls igår. Jag såg ut som en mupp och hör och häpna jag hade tiger legins på mig. Jag som bara har svart vanligtvis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar