06 juni 2009

Sveriges national dag

Så var de lördag. Jag önskar att de kunde vara fredag igen. Hade en super mysig fredag och vill inte alls att helgen ska ta slut. Var dock ganska bakis igår och de var jag mindre nöjd med. Hann/kunde inte städa innan besöket så här såg ut som f*n. Tur att man hittade mig. Var en runda på stan för att få i mig lite mat och alla fik hade typ slut på de jag var sugen på så blev gamla hederliga espresso house. Dom brände min macka och jag som tog med mig maten till bilen liksom. Men den gick ner tillsammans med chailatte. Kommer nog aldrig tröttna på de.
Idag blir de fotboll , mat och mys på B&M med lite klassisar. Jag ska använda min Sverige tröja så man har inga klädesproblem heller, ljuvligt.
Jag har fortfarande inte släppt tankarna på AC, de spökar fortfarande i mitt huvud. Fan va besviken jag är att de gick så dåligt.
Jag blev stoppad här om dagen på netto av en kvinna som tyckte jag pratade så härligt och ville veta vart jag var ifrån. Haha, de har man aldrig hört innan. Skulle jag prata härligt?
Tänkte städa idag, men jag är så omotiverad till allt. Kan jag bara få ligga här tills den 18:e juni? Då åker jag hem till Malmö och tycker de ska bli de bästa på länge. Men de bästa av allt kommer vara den 20:e augusti. Sommaren har inte ens kommit och jag längtar redan till slutet av den. Är de illa?
Såg he's not that into you igår, gillade den, verkligen en underbar film. Tror de blir tropa de elite ikväll om jag orkar, annars blir den nog imorgon.
Nä om man skulle göra sig lite söt så här på Sveriges nationaldag när man ska vara gul och blå och lysa som en sol?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar