13 juni 2009

Filmer

De närmar sig. Varje lite del av min kropp märker de. Mina ben vill hoppa och studsa, mina armar vill omfamna världen, mina läppar vill kyssa stjärnorna och mina ögon vill lysa ikapp med solens strålar. 5 dagar kvar sen är jag där jag hör hemma. Inte för så länge men tillräckligt för att jag ska få mig energi och ett bra humör. Sen när jag kommer tillbaka den 20 augusti kommer livet vara underbart. Kunna få mitt liv tillbaka. Göra allt de där man trodde var en självklarhet, som att vara ledig när man ska vara ledig, kunna läsa, meningslöst TV tittande, middagar med vänner, roadtrips och mycket så så mycket mer. Men de är några månader kvar så nu är de fokus på att överleva dessa 5 dagarna för att sen åka hem till Malmö.
Älskar lördagar, denna lördagen har varit underbar. Jag ler och nu ska jag med min lilla bäbis se på film innan de är sovdags för att ta tag i morgon dagen. På tal om film, the boy in the striped pyjamas en mycket bra film, älskar man hundar så rekommenderar jag en barn film som heter hund hotellet, my sassy girl om man vill se kärlek och fired up om man vill se en komedi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar