19 juni 2009

Så kan de gå

Jag oroade mig inte i onödan, allt fick inte plats i bilen. Så jag kan inte säga att jag har flyttat ifrån Halmstad ännu.
Men ligger hemma på Louise soffa nu med mens smärtor och har en helt underbart tråkig midsommar. Jag skulle egentligen umgås med italienarna men jag kan knappt röra mig så ont jag har. Lovis har tagit hand om mig. Värmt vetekudde till magen osv.
Jag har kommit fram till att jag inte gillar högtider. Jag blir alltid lika nere. Jag vet varför och de är inte alls kul att alltid ha samma tankar vid varje högtid.
Igår kom jag hit på kvällen. Har inte gjort något speciellt. Men imorgon blir de roadtrip med Louise till Halmstad med Buddy och Chiquita för att hämta mina sista saker. Sen blir de ner till Ystad till pappa och lämna allt. Blir lite jobbigt men vi får ju göra de bästa av situationen. Vi kommer säkert få kul. Ta en fika i Halmstad om vädret tillåter.
Ja de var väl de som har hunnit hända här.
Vi fick ju lite genom gång i skolan inför Spanien. Fick biljetter med. Vi fick reda på att vi ska bo nära hotellet med that's it och att vi inte behövde ta med kläder att jobba i bara skor. Så de känns ju skönt. Är shopping sugen. Tror jag måste ta mig en sväng i stan någon dag men måndag eller tisdag blir de förmodligen Burlöv. Ska ta en cykel på avbetalning till M. Snäll som man är. Hehe.
Hoppas att alla har en underbar midsommar och LP jag hoppas att du fick sol, jag tog min och skickade den till dig nämligen så nu har vi blåst och grått.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar