07 juni 2009

Hängig

Så var helgen nästan slut. Inte alls kul. Jag ska snart bege mig bort till Tess för att hjälpa henne tvätta fönster. Sen borde jag plugga till spansk provet men jag orkar inte. Känner mig jätte hängig och nästan livlös.
Jag var vuxen och duktig igår. Hoppade alkoholen och gick hem tidigt. De var så skönt. Låg hemma i sängen med min bäbis och tittade på Marley and me.
Nu lyssnar jag på skön 80-tals musik och undrar varför jag inte föddes tidigare så jag kunde vara ung på 80-talet. Jag hade passat in hur bra som helst. Hihi.
Igår när jag var på väg in till stan så blev jag uppraggad av en 20-åring som parkerade bilen bara för att prata med mig. Sicken mupp. Jag är så snäll med när han frågar om vi inte ska festa tillsammans påpekar jag hur liten han här och att han ändå inte kunde vara 18. Haha. Skoja om att de finns mycket småpojkar i denna världen. Att de raggar på mig tar jag dock som positivt för de visar att jag ser ung ut för jag kan väl inte klassas som MILF? Haha.
Seriöst hur spelade Sverige igår? Besvikelse verkligen! Man ville ju knappt gå hem i sina Sverige kläder. Fy!! Maten var god i alla fall och billig så de var väl de som var positivt med fotbollskvällen.
Nä om man skulle bege sig bort till Tess så man kan komma hem igen. Börjar skolan tidigt imorgon. Me don't like. Och tydligen har vi restaurangspanska hela veckan, hur ska jag orka??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar