08 juni 2009

Bitter

Jag är så trött på de här nu. Sen jag flyttade hit har jag inte varit annat än sjuk. Det är helt sanslöst, nu ligger jag med feber och halsont igen. Jag börjar på riktigt tro att de är något fel med halmstad. Tackar vet jag Malmö luften då man är sjuk max 1 gång om året. Nu börjar näsan rinna med. Ja de är klart att man ska må dåligt nu när de är som mest i skolan. Bara 7 skoldagar kvar sen slipper jag skiten. Ja, jag är bitter idag.
Hemflytt den 18:e nu ska jag bara lösa problemet hur jag ska få hem min cykel, för den får inte plats i bilen.
Jag är trött på att vara söt och snäll jämnt med. Varför är jag de, jag får aldrig något tillbaka. När ska jag lära mig?
Spansk tentan idag, tror jag lyckades lika bra som vanligt. Vet redan 25 poäng som går bort. Underbart.
Nä detta är ingen bra dag alls. Nu ska jag släcka för kvällen och hoppas att jag ska orka ta mig till skolan imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar