17 juni 2009

1 dag

Jag borde vara glad idag men de kan jag ärligt säga att jag inte är. Why? Jo för att de har varit så mycket att göra idag. Är fullkomligt slut och jag är inte klar med allt och jag börjar oroa mig för att allt inte ska få plats i bilen.
Chiquita är gnällig bara för hon märker att de är något på gång samt att hon skadade 2 tassar idag när hon vägrade stanna nära mig. Har inte haft henne lös på hur länge som helst och när hon väl får vara de så drar hon. Hon kom inte när jag ropade. Började leta efter henne och hittade hennes sittande i nästan panik och slicka på sina tassar. Nu går hon på dom igen men som sagt de är mycket gnäll här.
Nu lyssnar jag på Poison och försöker varva ner. Jag har knappt hunnit titta i mat och dryck boken. Men tentan får gå som den går.
Tvättar med idag. Allt på en gång. Ringde pappa och beklagade och sa de att allt inte skulle vara packat till han kom men de mesta är. De är små saker kvar och de sista i städningen. Men är nöjd med min insats idag.
Det har ordnat sig med CSN nu med. Har fått de 11000 som jag fått för lite så nu är jag på shopping humör. Haha. Men jag ska spara allt eftersom jag kanske ska till NY. Tror jag måste diskutera med mitt resesällskap om jag ska med eller inte. Så jag vet hur jag ska fördela mina pengar. Har ju en himla massa saker jag vill göra i min lägenhet. Slipa golvet men har hört att de inte ska vara så dyrt.
Kan inte fatta att jag flyttar härifrån imorgon. De är verkligen helt otroligt. Sen är de 12 dagar till Spanien. Tiden kommer flyga fram nu bara för man är ledig och jag ska läsa en bok. En bok som jag vill läsa som inte är ett måste. Jag ska läsa spelet av Neil Strauss.
Nä om man skulle kolla till sin tvätt för att sen göra de sista inför tentan. Måste läsa lite mer.
Kommer kanske inte skriva lika ofta dessa dagarna men ska försöka hålla er uppdaterade om vad som händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar