03 juni 2009

AC imorgon

Var osäker på om jag skulle skriva något idag men kände att de var nog en bra idé så jag blir av med lite av allt jag tänker på.
Som ni såg så vann vi med vår drink. Känns jätte kul. Drinken visar ju som sagt mig och Tess väldigt tydligt.
Förutom den bra nyheten har denna dagen inte varit bra alls. Började med dålig kväll igår och inte blev dagen bättre. Dåligt väder, CSN är störda i huvudet, AC imorgon och jag fattar verkligen inte Mat och Dryck i kombination så jag känner mig totalt värdelös.
Gick på vägen hem efter att ätit asiatisk mat med babe och tårarna började rinna. Jag orkar verkligen inte mer. Jag vill bara lägga mig ner och ligga tills jag orkar resa mig. Jag äter knappt längre, bara när jag äter med någon, som typ när vi grillar eller går ut och äter men har helt slutat laga middag till mig själv. Känner ingen aptit eller vidare hunger.
Jag längtar tills detta året är slut. Jag vill bara börja jobba. Slippa fattiga CSN pengar som man ändå inte får och slippa känna att man inte har någon ledig tid.
Jag saknar att bara krypa ihop i en soffa med en bra bok eller bara meningslöst tittande på TV. Jag saknar mina roadtrips med Tuss eller bara åka runt i bilen och lyssna på barbie girl och låtsas att Christel är 19 och jag är 20, för jag trivs med att kunna gå på systemet. Eller bara sitta i bilen för att vi är för lata att ta oss ut och alla våra Plaka kvällar. Gud va jag saknar Plaka. Den maten ska serveras i himmeln när jag dör. Skrattar fortfarande åt när vi skulle åka till Väla (Helsingborg) och hamnade i Kristianstad istället. Bra lokalsinne kan man inte anklaga oss för.
Nej nu ska jag sova innan mitt AC imorgon. Håll alla tummar ni har och ev. tår för mig för de krävs ett mirakel om jag ska klara de. Har ingen lust att bara kasta mina 3000kr i sjön.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar