24 juni 2009

Snabb resume

Tiden bara rinner förbi. Känns som jag precis kom hit men snart är de dags att åka. De är underbart väder och jag har legat och solat i 2 dagar. Lovley.
Var på Burlöv i måndags. De var intressant. Haha, om man kan säga så. Pratade lite med Carin (som är min nya chef på donken), hann inte växla så många ord med Saman eftersom han jobbade. Hjälpte M att fixa cykel på avbetalning och sen köpte jag 4 böcker. En är redan avklarad. Den heter Phonephucker. Som säkert de som är lite smarta kan lista ut handlar de om en tjej som säljer telefonsex. Jag älskar ju att läsa sådana böcker. Den var rolig och de är nästan så man funderar på om de skulle vara ett bra extra jobb. Haha.
Idag var vi en sväng på polska marknaden,, behövde ny mascara. Sen köpte jag lite små saker som behövs till mitt brev och lite annat innan jag åker. Sen i morgon blir de stan för shopping. Jag har en hel ToDo lista. Ska träffa Flanders med, vi ska ta en fika eller något. Sen på fredag ska jag ta en kaffe med Luca sen blir de gränden med Lovis och ev några fler och lilla torg för lite alkoholförtäring.
Lördagen har vi tvätt och sol dag skulle jag tippa på och söndagen fyller min nuvarande sambo 24. Så då sak vi ha kalas och Tess kommer ner till Malmö. Sen på kvällen ska jag säga hej då till M. Sen är det bye bye Sweden och Hallo Mallis. Men jag hoppas att tiden ska gå snabbt.
Nu ska jag mysa i soffan med de 3 andra och vara lite social.
LP internetet här är inte så snabbt men jag ska försöka få iväg ett mail till dig innan jag lämnar Sverige.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar