15 juni 2009

3 dagar

Nu är de 3 dagar kvar sen är de bye bye Halmstad. Jag har fått de mesta packat, har lite kvar och en del städning men de ska göras onsdag. Behöver plugga till mat och dryck provet. Hoppas att de inte ska vara allt för komplicerat.
Igår växlade jag några ord med LP efter lång tid utan att pratat med varandra. Har svårt att hinna med msn just nu men de var underbart att prata igår.
Idag har jag varit en sväng på stan för att köpa vin till Pappa. En försenad födelsedags present. Blev mitt favorit Rioja. Synd att man aldrig är hos honom så man kan vara med och dela flaskan. Får kanske ta och dela en med Louise i helgen.
Just de vet ni vad? Vi fick titta på våra spansk prov idag, jag räknade mina poäng och min lärare hade åter igen missat poäng på mig. 16 poäng denna gången så jag fick ett G. Jag klarade slut tentan, helt fantastiskt. Fick tillbaka barproven med idag. Teoridelen hade gått bättre än väntat de andra delarna visste jag redan hur jag låg till på. Ledarskaps tentan gjordes idag. Den var uppdelad i 2 så får man VG på en av dom så är de det man får i betyg. Tror inte jag får VG men G klarar man nog.
Imorgon flyttar Tess. Sen kommer inte vi ses försen den 28:e juni. De är en halv evighet ju. Jätte tråkigt. Men jag ska ta henne till gränden om de är fint väder den 28:e så kan vi ha en liten hejdå middag. Får se om fler har lust att hänga på. Kränga underbart vitlöksbröd vem tackar nej till de?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar