21 juni 2009

Då var de klart

Så igår blev de en trip till Halmstad och sen ner till Ystad. Nu är man utflyttad från Halmstad på riktigt. Har fått mina pengar och lämnat nyckel. Känns underbart skönt. Egentligen hade jag och Lovis tänkt gå ut igår men tröttheten tog över och vi kom ju på att man kan ju faktiskt festa mitt i veckan med.
Idag har vi varit ute i solen i 2 timmar med de små liven. Först var vi hos Louise mamma och var ute med Tobbe. De gick riktigt bra med Chiquita hon blev lite lekfull t.o.m. Duktig kan hon vara. Sen var vi nere på handikappsbadet rätt länge där min lilla tjej blev jagad av 2 hundar och jag trodde att hon skulle dö av hjärtinfarkt. Men hon överlevde. Tur de...haha.
Vi funderar på om vi ska grilla i kväll i de underbara vädret. Då får vi shoppa lite igen. Vi har handlat en himla massa sen jag kom.
Imorgon blir nog en fixar dag. Banken, Burlöv och så. Skriva om kontraktet till min lägenhet och säga hej till Saman och givetvis de andra jag bryr mig om på McDonalds. Men de är nog inte så många av dom som jobbar i morgon.
Ja de är ju de som hänt. Har tagit de lugnt mest och bara njutit av ledigheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar