27 juli 2009

Internet igen..ovanligt

Oj sa har ofta brukar jag inte vara inne pa internet men ibland gor man undantag.
Idag regnade 3 droppar, vi var i Palma for att fixa varat arbetsintyg. Vilket projekt! Forst polisen, banken, kopiera passet och tillbaka till polisen. Hotellet for att fa pengar och fick ett mote med direktoren igen. Nu har jag suttit i samma mote 3 ganger och jag orkar inte mer. Stackars de andra tjejerna. 17ar och far hora att man suger pa allt. De kan inte vara kul. Jag orkar inte lyssna pa dom langre. De fattar inte att de ar deras egen personal som suger. Idag sa han om att inte varan spanska blev battre skulle vi inte fa vara kvar kontraktet ut. Be my guest och sag de till mig. Ja tack till semester! Jag kommer anda inte fa underkant i kursen. Traffade ju Roger idag (min larare) och han tycker att jag verkar mycket nerstamd och att Tess skulle pusha mig. Men Tess ar pa sjukhuset, hon har en allvarlig infektion sa hon ska ligga kvar ett par natter. Jatte trist. Tycker synd om min lilla babe.
Usch idag har inte alls varit en bra dag. Jag ringde hem till Sverige men de blev inte som jag hade tankt. Sa jag ska nog sluta overraska och forsoka.
Pratade med pappa idag. Min lilla pappsing! Han ar sott han.
Ikvall ska jag och Fanny ut och ata middag. Vi blev sjukt sugna pa skit mat sa vi ska till Bohemian café i El toro. Me like. Mysigt och spanskt. Haha.
Ja hur mycket mer har hunnit handa sen igar? Inte mycket. Tycker om vara roomies och deras vanner i den andra lagenheten. De ar verkligen jatte sota och trevliga. Men ibland kanner mig som en mamma eftersom de inte ar sa gammla men har insett att jag var lika gammal som de nar jag bodde i Grekland sa de vet ju faktiskt vad de gor.
Imorgon ska jag kanske till Palma pa kvallen med Fanny (beror pa hur hon jobbar) annars blir de stranden med henne pa dagen. Hon fyller ju ar om ca 1 vecka sa jag kan passa pa att kopa present nu nar hon inte ar med. Men vad ska jag kopa.
Ah har jag berattat om bullmormor pa hotellet? Hon ar san man bara vill krama och hon far mig alltid att le halsar alltid med hola guapa. De ar gulligt av henne. Den mormorn man sjalv inte har typ!
Na nu ska jag lagga upp lite bilder fran innan jag akte till spanien for tydligen behover man sladdar for att lagga in bilderna pa detta stallet sa de spanska bilderna far vanta lite till.
Hoppas att alla hemma har de bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar