19 februari 2011

En lördag

Är det någon influensa på väg in i min kropp? Eller är jag hängig för att handleden gör ont även i vila? Hängig känner jag mig i alla fall.
Tvättar för fullt här hemma och dagen segar förbi. Efter 17 tiden blir det ev en promenad med barnvagnen, Emmy vill så gärna köra den. Sen ska vi åka med bilen (jag vill så gärna åka runt en sväng för att bara känna av den och känna doften av ny bil). Sen blir de mathandling (ett ont måste). Vi ska äta hemmagjord pizza framför TV till melodifestivalen. Vem vet kanske Eric Saade spränger sig själv. Vore något man inte vill missa.
Vi har idag hängt upp tavlan som Kristers mamma målat till oss. Den var fantastisk snygg. Precis så som vi önskade (fast vi inte visste vad vi ville ha mer än att den skulle vara färg glad).
Såg "Meet the Morgans" i förgår. Den får 2+ av mig. Verkade så mycket bättre än vad den var. Och varför måste alltid amerikanare göra så förutsägbara filmer.
Det är det som hänt här hemma sen igår. Full action eller inte.
Trevlig helg allesammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar