25 februari 2011

Så var det fredag

Det fortsätter vara en massa att syssla med hela tiden. Tar det aldrig slut? Just nu är en av mina sysslor något av det jag hatar mest, något av det som får mig att känna mig riktigt värdelös. Blä blä blä.
Igår var Mr.B ledig och vi hade en effektiv dag. Jag gjorde mitt i ett par timmar och han sitt, sen var vi och tvätta Saaben (kan den inte bara bli såld så vi slipper den), sen var det till IKEA låna släpp, hämta sängramen, kånka upp den alla jäkla våningar och sen bygga ihop den. Blev ur tjusigt. Ett steg i rätt riktning för att få ett färdigt hem. Det absolut mest positiva med att vi äntligen hämtat sängramen är att vi nu kan ligga tätt tätt utan att man ligger i den obehagliga springan som blir när madrasserna inte sitter ihop som de ska. Inte för att vi sov mycket i sängen i natt, vi slocknade i soffan och jag vaknade av Champagne vid 04:30. Då var det matning och sen sova i den nya sängen i 2 timmar.
Min handled dog igår men nu medicineras det för fullt, snälla läk!
Ja i övrigt händer det inte mycket alls. Idag blir det handla, fixa och dona. Sen är det helg, men Mr.B jobbar så det blir inte någon rolig helg. Ska visserligen träffa Lovis imorgon för en fika på entré. Längesedan vi såg så det ska bli super.
Trevlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar