22 februari 2011

Ett rätt, ett fel

Okej handleden mår inget bättre utan blir bara sämre. Hanleds stöd är införskaffat men det ger mig inte riktigt stöd där det behövs men absolut är det bättre än inget. Dumma dumma handled.
Har idag skrivit papper med Mr.B om att han är Champagnes pappa, så nu är en punkt av alla avklarad...skönt. Sen var jag och fikade med Cicci nere på Entré. Super trevligt var det. Annars har dagen gått i vilans tecken.
Försäkringskassan ska äntligen betala ut mina pengar. Jeay. Äntligen. Men när en sak löser sig så är något annat fel. Så nu har skånetrafiken skickat tillbaka alla papper där vi söker sjukrese ersättning. Så nu ska det tas tag i och ny för gårdagens resa ska skickas in.
Mr.B har sina kvälls veckor nu så det blir mycket saknad här hemma. Det är inte alls lika kul för mig och Champagne utan hans varma närhet. Men när han kommer hem ikväll ska vi äta goda varma mackor och mysa.
Sitter nu och små sneglar på the Bachelor. Herregud valde de ut de absolut mest korkade amerikanska tjejerna till den brittiska mannen? Hur kan man var så upp över öronen förälskade efter ca 2 dagar? Vissa kvinnor är bra konstiga. Eller så är det för att de är alldeles för unga för att tänka ett steg längre. Tur att det snart är halv 8 hos mig.
3 stor saker kvar att göra denna veckan sen så kan man slappna av lite. Lääängtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar