23 februari 2011

Having a bad bad day

Har en dålig dag. Känner mig nere. Anledning, ja vem vet? Det är nog mycket men jag kan inte sätta ord på vad. Det är helt enkelt bara en dålig dag. Hoppas att morgondagen ska bli bättre.
Hur vet man vad som försegår i andra människors huvuden? Är min uppfattning om visa personer rätt? Är till 99% säker på det. Min magkänsla sviker sällan. Önskar att de man önskar kan ske men det vet vi alla att sällan slår våra önskningar in. Att fantisera ihop hur det skulle vara om önskningar slog in det kan man alltid, det kommer jag leva länge på.
Nu är i allafall 2 av 3 av denna veckans måsten slut. Ser fram emot det sista måstet eller snarare ser fram emot att det är över.
Verkar som jag har en liten underbar tjej som börjar vakna till liv och vill ha uppmärksamhet. Får se om det är falskt alarm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar