22 maj 2011

Åska

Det åskar och regnar. Det är härligt. Underbar söndag det enda som saknas är min underbara kärlek som jobbar. Och lilla kärleken ligger på golvet och är på bra humör idag. Lovley.
Kom på att jag glömt skriva att jag och Mr.B har rensat och fixat i vinds förrådet. Vad med plats vi har helt plötsligt. Duktiga var vi.
Har läst klart Skam nu av Karin Alvtegen. Boken som då handlar om en Brukare av mat och en läkare som får psykbryt var inget vidare. 2,5 av 5 stjärnor. Kommer undvika böcker av Karin Alvtegen i framtiden då jag inte gillade hennes sätt att skriva/berätta. Not my cup of tea.
Har börjat känna mig alldeles för hängig. Jag vet inte riktigt varför. Sover lite och dåligt vet jag att jag gör men vet inte om allt beror på det. Går inte en natt utan att jag drömmer konstiga drömmar. Jag kommer inte ihåg mycket av dom när jag vaknar, mest obehags känslan som finns kvar efter dem. Hade jag kommit ihåg dom hade jag satt mig och tolkat men det går ju inte utan något att gå på.
Såg lite på reprisen av plastikturisterna idag. Vad var det för pucko som var med som ville fixa sina läppar. Rätt åt henne att det inte "Klickade" med kirurgen så att det inte blev någon operation för hennes del.
Ser fram emot att snart äta middag. Sallad. Efter att sett på du är vad du äter igår så har jag tagit beslutet att i 6 dagar (ska var 7 men jag och kärleken har en ledig helg tillsammans utan planer, då vill jag äta gott) bara äta frukt och grönt. Så eftersom jag inte ens blev mätt på de jag åt till frukost längtar jag nu efter att göra mig en sallad till middag.
Kom på att jag även glömt skriva att vi har bokat hotellet vi ska bo på i norra goa. Riviera de Goa http://www.rivieradegoaresorts.com. Längtar så efter vår lilla resa. Men innan dess blir det hotell boende i jönköping och förhoppningsvis även Göteborg och Växjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar