20 maj 2011

Dagen i korthet

Så var det helg igen, tiden går för snabbt tycker jag. Jag känner mig trött idag. Kanske ska försöka vila lite i soffan när lillan kommit till ro, men innan dess blir det matning och jag har lite jag ska göra. Dagen har gått till BVC besök, öppen mottagning, vilket jag inte gillar. Man bara sitter och väntar. Men det gick i allafall snabbt så det var skönt. Jag har efter det hunnit med att göra barnmat till Champagne, rensat och organiserat i hennes byrå låda och nu bloggar jag.
Kvällen blir det läsa, vila, se på TV och fullkomligt längta efter Mr.B. Hur tråkigt är det inte när han jobbar kväll?
Är så sugen på allt idag. Godis, allt från lösgodis till choklad men mest lakrits. Men det blir väl lite nötter under kvällen gång.
Hade hur mycket som helst att blogga om men nu när jag har tid så är det tomt. Kanske kommer tillbaka till någon annan dag.
Trevlig fredag allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar