09 december 2009

Blä

Då var ännu en dag förbi. Jag har kämpat mig igenom denna dagen med gråten i halsen. Trodde att jag enkelt kunde dölja min psykiska ångest men den sken igenom. Varför måste jag vara som en öppen bok?
Jag tror aldrig någon kan förstå hur de egentligen är för mig just nu. Jag har pratat av mig lite men då känner jag hur tårarna är på väg. Jag skiter snart i allt. De innebär även de jag skulle få smisk av LP för.
Nu sitter jag i alla fall i min soffa, ser på en film medans jag försöker reda ut tankarna i mitt huvud.
Min beundrare var inne på 1208 (systembolaget) idag. Han har hjälpt mig en bit på vägen i planer jag smider, men jag vet ju inte om de kommer fungera. Sydamrikanen var också inne och bad om mitt nr. Haha, han är allt bra rolig som tror att jag skulle vilja äta middag med honom. Lika hög som bred med samma kläder var dag.
Igår var de en som fick mig att le att må lite bättre för ett tag. De bästa vänner man har är de som alltid finns där oavsett hur längesen de var man sågs. Min lilla mupp hade jag inte sett på 2 år ändå var han den som fanns därför mig igår när jag mådde pyton. Han och Lazy. Lazy gav mig kärlek, han är bara för söt. Underbara vovve.
Nina var på 12o8 idag. Hon tyckte att jag såg så strålande ut. Tänk vad ett jobb kan göra med ens utseende och utstrålning. De är alltid så kul att se ansikten man inte sett på länge speciellt när de är människor man tycker om.
Imorgon är de heldag på 1208 och jag tror att Mr B har blivit frisk så han dyker upp. Hoppas i alla fall. Behöver någon som inte är så dömande som vissa andra kan vara.
Nä nu ska jag väl försöka äta något. Klockan är mycket och jag har inte ätit mycket de senaste dagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar