08 december 2009

Längesedan

Jag har varit tyst länge. Inte haft Internet och de har varit pest och pina. Jag saknar mina konversationer med LP, jag saknar min farm med min rosa ko. Jag sitter nu i min morgonrock seendes på tv och deprimerad. Jag trodde allt skulle bli, att de faktiskt var min tur att bli lycklig. Istället går de mer neråt än någonsin.
Praktiken och skolan är över. Lovley. Fick extra jobb på systemet men är där ca 5 dagar i veckan. Har många fantastiska kollegor och trivs som fisken i vatten.
Det har säkert hänt en himla massa sen sist jag skrev men mitt minne är ju katastrof. Julen närmar sig och jag försöker ha råd med alla julklappar.
Har haft nostalgi dagar ett tag nu då jag hittade gamla dagböcker och anteckningar. Jag saknar att vara liten. Då de största beskymerna var småsaker.
Jag mår psykiskt katastrof dåligt. Minns inte sist de var så här illa. Jag vet inte vad jag vill med mitt liv och vad jag kan göra för att må bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar