14 oktober 2009

Underbara vänner

Gud va tiden går snabbt. Nu är de riktigt kallt ute, de är härligt med sol och frisk luft. Störd som jag är så njuter jag av att kunna känna doften av män när de går förbi mig på gatan. Man känner dofterna så mycket bättre när luften är kall och frisk. Jag sluter ögonen och drar djupa andetag och njuter till fullo av deras parfymer.
Snart är de nästan jul. Känns inte alls långt borta. Vet inte om de är bra eller dåligt.
Igår fick jag 2 stora påsar skittles. Öppnade den ena idag för att smaka lite. Doften som nådde min näsa fick mig att le, jag hoppade upp på ett av mina rosa fluffiga moln, tog ett par bitar och stoppade i min mun och iväg svävade jag i min värld där de flyger omkring skittles så jag likt en Pac man kan bara gapa så får jag i mig dessa godbitar och där bäckar och åar är gjorda av Ben&Jerry's glass. Där jag kan äta hur mycket jag vill utan att lägga på mig ett gram. Vilken underbar värld de hade varit. Vilken tur att man kan leva i andra världar i sin fantasi.
Idag ska man iväg till bolaget igen. Jag har fortfarande så ont i min kropp, men de är bara att stå ut.
Ska kanske börja jobba ute lite på McD Jägersro, Virre hade lite ont om folk och jag slipper ju åka så långt. De ger mig i alla fall större möjligheter att få tider. Jag ska nämligen få ny chef igen på Burlöv. Tänk att de aldrig kan bestämma sig. Haha.
Jag har världens sötaste vänner! Under några dagars tid har jag fått höra att jag är Samans favorit tjej, jag är världens bästa Tuss och att jag är söt och fin som jag är. Mina underbara vänner får mig att le när jag har de som jobbigast och ibland vågar jag nästan tro att man kommer kunna vara glad igen.
Nu är de dags att föreredda sig för en kväll på systemet och allt som hör där till.
Ja jst de han som bjöd ut mig för ett tag sen på systembolaget kom in i går igen för att prata lite med mig. Men de är ganska svårt att prata med någon som sitter i kassan. Jag måste ju vara trevlig och social. Var butikschefs möte igår hos oss. Fick höra av en av cheferna att jag var glad och trevlig. Pluspoäng för Fia. Haha.
Lars som är butikschef på Burlövs systembolag var han som en gång för länge länge sedan utbildade mig på Big och vanliga på McD. De verkar vara den naturliga vägen att gå från donken till systembolaget. Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar