11 oktober 2009

Fettklumpen Fia

Så var de tidig söndag morgon. Jag har redan varit vaken ett par timmar och känner mig bakis trots de faktum att jag bara drack 3 glas vin igår. Hade trevligt hos italienarna när jag väl hittade dit. Yrade runt i Malmö i ca 1 tim. Kul att vara vilse i sin egen stad liksom men de är Sofia i ett nötskal.
Ja så långt hann jag skriva i morse innan jag började känna mig stressad över att jag skulle till McD. Så nu är klockan istället 21.30 vilket egentligen innebär sovdags för jag är så trött. Men jag börjar först klockan 1 imorgon så de känns ju som jag kan försöka vara vaken ett litet tag till.
Så hur gick då min första dag på McD efter 13 månader utan att vara där. Jo den gick bra. Jag är nog född för att jobba på donken. Kände mig ruskigt ringrostig men sålde mest av alla kassor så jag ska nog vara nöjd eller så suger helt enkelt många andra beror på hur man ser på saker och ting. Vi lever ju alla i våra egna små världar. Månsson kom in och pratade lite på kvällen och tydligen kom vi fram till att jag är som en kattunge. Jag är lika söt, nästan lika fluffig (haha), har klor, spinner om man klappar mig på magen och ibland klöser jag (oftast på ett trevligt sätt) sen gillar jag att kela på mina villkor och är vaken om natten. Vi kom även fram till att ed borde stå McDelisious under mitt namn på namnbrickan. Undra hur många som hade reagerat på de?
Slapp ta bussen hem från jobb. Jeay. Fick åka med Adrian och hans pappa. Skönt var hemma snabbt så jag kunde mysa här hemma.
Jag har gjort ett test på nätet. Ett om hur många procent fett man har på sin kropp. Detta ska tydligen vara tillförlitligt och diffa max 2% plus eller minus. Detta visade att jag var en fettklump. Jag är bara fett i princip. Enligt den mallen är min idealvikt 49kg. Damn va liten dom vill att jag ska vara. Min tävlingsvikt var på 42kg. Finns man om man väger så lite undrar jag? Jag som var så nöjd med att jag hade gått ner 7 kg sen den gången jag sov hos tjockis. Bara hos honom jag kan väga mig (vilket nog är tur eftersom jag kan bli besatt av att väga mig). Men nej då får man se att man är en fettklump. Så inte nog med att man inte är lammkött när man är över 25år, nu är jag inget man vill ha överhuvudtaget. Jag är fettranden på kotletter som man skär bort man vill bara ha den där för smakens skull sen äcklas man av den. Gud får skänka mig en man som gillar fett annars blir de tufft för mig. Tänk er själva, jag är den sista man skulle vilja äta om man någonsin hade hamnat i en sådan situation. Inget mört kött på mig inte. Om någon annan också vill bli lika besviken som jag över sin fettmassa så kan jag skicka er länken på sidan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar