05 oktober 2009

Toppen

Jag har precis sett de sista avsnittet av de svenska hollywoodfruarna. Jag kommer ha många långa tråkiga måndagar utan dom. De var ju helt enkelt toppen. Kommer sakna ord som ost krokar, vad är åderbråck? Något fult och onödigt. Som när man kommer till bokklubben och någon frågar om man läst boken och man helt enkelt svarar nej men jag har läst sammanfattningen. Ja de blir allt bra tomt utan fruarna.
Jag ska snart sova. Upp tidigt imorgon igen. Har varit på bra humör idag. Jag började med att vara söt för jag kan äntligen använda mössa för så kallt är de faktiskt nu. Har köpt ett par nya svarta torgvantar idag och jag välkomnar hösten med öppna armar. Efter sötheten tog jag mig en kaffe sen började dagen. Hade provsmakning av de nya röda vinerna (35st) var en del jag gillade men ingen som fick en 5:a. Men några 4:or delade jag ut.
Jag blev utbjuden med på jobbet idag. Tydligen har jag fantastiska ögon och fina naglar. Ögonen har man hört förr. Naglarna var dock nytt. Uppfinningsrikt.
Har föressten prövat årets Blossa glögg med (clementin) mums säger jag bara. Passa på att köp medans den finns.
Helgen var trevlig, var på etagé i lördags med Tess och Erik från jobb och hans vänner. Hade skoj och jag var duktig flicka och var nog nyktrast av alla. Jeay jag är så vuxen. De går bara utför med åldern känner jag, redan oktober snart bara 2 månader till man är närmare 30 än 20.
Hmm, har de hänt något mer skoj som folk vill läsa om?
Hade ett fyllo idag som påstog att jag bara tog betalt för ölen men att han inte fick dom. Han var dessutom kristen så han kunde inte ljuga fick jag höra men nästa sekund berättade han även att han har dåligt minne. Han stank sprit men var inte glad när jag sa att han förmodligen hade druckit upp sina öl redan. Ja konstiga människor finns de.
Imorgon ska jag äta plaka med Tuss. Mysigt.
Igår när man skulle vara bakis men jag var bara trött blev de middag med Tuss och syster på fajita. De var super trevligt och kul. För allt är så toppen. Haha.
Jag är proppmätt nu efter att ha vräkt i mig massa godis. No good.
Tror jag kommer ha en tråkig vecka på jobbet eftersom de jag pratar mest med drar till NY imorgon. Trist för dom men jag ska tjata ihjäl mig om mina skittles som jag vill ha.
Fortfarande ruskigt ont i min axel. Inte alls skönt. Massage behövs. Tjockis jag tar gärna massagen som erbjöds i lördags i veckan, tack.
Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar