16 februari 2012

Bloggutmaning

1.Hur länge har du bloggat?
Sedan januari 2009.

2.Hur många bloggar återvänder du till regelbundet?
Inte så många. 2 som jag verkligen engagerar mig i de andra är mer sporadiskt.

3.Av de bloggar du läser hur många är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar?
Mest dagboksbloggar men de kan ju ändå innehålla olika ämnen.

4.Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
Mestdels i allafall.

5.Har du hittat en gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden?
Var mer privat innan och nu har jag dragit ner på den varan.

6.I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse?
Inte alls faktiskt. Skriver enbart för att jag ska få ut en del av mina tankar och känslor. Hade i princip lika gärna kunnat skriva med papper och penna istället men är för lat.

7.Har du träffat någon Irl efter att man träffat dem på bloggen?
Nej.

8.Tror du att det är skadligt för vissa att blogga?
Egentligen inte.

9.Hur ser bloggandets nackdelar ut för dig?
Att jag vill hinna blogga men känner att tiden inte riktigt finns eller att det verkligen inte händer något alls att blogga om.

10.Tror du att du fortfarande bloggar om 2 år ?
Jag TROR det, men jag har ju funderat på att sluta ett par gånger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar