18 februari 2012

Brr

Blev ingen träning igår men åt andra sidan sprang jag runt i halva Malmö för att uträtta alla ärenden. Jag har blivit klar med mina prover till vårdcentralen och Mr.B har en omgång kvar att lämna. Nu väntar man bara på provsvar.
Idag är det löjligt grått och tråkigt ute. Tror nog det duggregnar med. Brrr...Fy tusan säger jag bara! Vill ha vår nu faktiskt.
Har inte kunnat söka jobb så som jag brukar. Har inte installerat office på denna datorn ännu så kan inte skriva några ansökningar. Tror jag har hittat 5 jobb som jag ska skicka in ansökan till.
Var på stadsbiblioteket igår och skrev ut lite papper. Bland annat en jobbansökan till coop. Sen skrev jag ut en värdekupong på 99kr vid köp av 3 paket pampers blöjor. Super erbjudande. Innebär att det blir mer än 1 paket gratis om man handlar på coop!
Drack gott vin igår från Portugal och åt surdegsbullar med räkor till middag. Lyx och smarrigt. Återkommer om mer info om vinet i nästa inlägg.
Trevlig grå lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar