16 februari 2012

Slow motion

Dagarna går i slow motion! Jag är uttråkad, jag vill ha sol, jag vill göra NÅGOT vad som helst (okej kanske inte vad som helst). Jag är konstant trött, jag har ont i kroppen. Jag känner mig gammal och sliten och jag har inte ens fyllt 30! Hur ska det här sluta??
Sitter här med lite musik i datorn, frysande fötter, gnällig dotter och en grå himmel utanför. Om ett tag ska jag bege mig till gymmet precis som andra dagar, sedan handla precis som alla andra dagar för att sedan gå hem, laga mat, äta, se lite på TV sen är dagen slut precis som alla andra dagar. Sen kommer nästa dag som är precis som dagarna dess förinnan. Imorgon ska jag dock springa förbi min VC och Mr.Bs VC sen blir det stadsbiblioteket för att skriva ut lite papper.
Jag väntar på mitt mars schema så jag kan planera in mitt liv. Svårt att göra några planer när man inte vet hur man ska jobba.
Ja det var denna torsdagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar