11 januari 2011

Efter ljuset....

Tiden går snabbt, har varit mamma i en månad men de känns inte så. Jag håller fortfarande på att försöka komma in i rutinerna. Idag var de återbesök och de gick inte helt felfritt så jag sitter bara och väntar på besked om hur de går för min älskade dotter som är på sjukhuset med min underbara man. Jag hoppas bara på de bästa, vill bara ha hem dom nu så vi kan vara den där lilla familjen.
När man ser livet lite ljusare blir de åter en aning mörkare. Varför är de så? Mer ljus och mindre mörker anser jag.
Vi har haft besök ifrån Småland av Mr.Bs mamma och Per. De var väldigt trevligt. de blev mycket god mat, goda viner och spel. Ems var också här och spelade spel och drack vin. Hur gott är de inte att kunna dricka igen? Lovely. Blev rött i fredags och i lördags blev de en Georg Breuer charm gjord på riesling, en Schwartze katz spätlese också en riesling, följt av en god suternes till våran chokladsoufflé.
En kvart kvar till nästa röntgen...ggaahh man kan nästan bli galen för mindre. Vänta, vänta och vänta och lika mycket jag väntar, lika mycket hoppas jag på de bästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar