02 januari 2011

Vila och film

Så var jag ensam hemma med lilla snuffsan. Hon sover i vanlig ordning. Så jag passar på att vila, se på film och så givetvis vara på internet.
De händer inte så värst mycket när man har en liten bebis. Tycker mest att man utnyttjar hennes sovande till att man själv kan vila och sen är man bara hemma. Vågar inte gå ut för mycket nu i början när de är massa virus och skit som går. Vill inte att hon åker på någon sjukdom så här när hon är på bättringsväg. Så de blir soffläge.
Snart trillar alla besökare in för att se på den sötaste lilla bebisen.
Imorgon blir de en jobbig dag för mig. Jag måste ta mig till Lund för att lämna tillbaka min bröstpump som redan är 2 dagar sen men jag kan inte få tag på en annan innan de är måndag så då kan jag ju inte lämna bort den jag har. För bröstpump är ett måste känner jag. Hoppas att de går smidigt att lösa allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar