01 januari 2011

2011

Så har de blivit 2011. Undra vad de här året har för överraskningar Året började bra då jag fick skåla i Champagne och vår lilla Champagne sov sig igenom smällandet. Mindre sömn har de dock blivit verkar som jag har en liten donna som inte tycker att sova är så kul när mamma och pappa behöver sova.
Maten igår blev lika god som den lät, chokladsoufflén vart god trots att de var mitt första försök att göra den. Så god så vi kan tänka oss att göra denna desserten flera gånger. Ojoj man kanske ska sattsa på en karriär inom sötsaker. Men jag äter de nog hellre än att bakar och lagar till andra. Hihi.
Nu sitter hela lilla familjen i soffan. Champagne äter och jag har precis tagit hand om tvätten.
De töar extremt mycket ute och de är välkomnande för en gång skull. Barnvagnen är inte gjord för att köra i snödrivor.
Nu ska jag sätta mig till rätta och hoppas att första dagen på 2011 går i vilans tecken.
God fortsättning önskar en lycklig men sliten Lady S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar