15 april 2011

Sista 50 frågorna

51. Har du varit med om en bilolycka?
Nej och hoppas att jag kommer slippa det

52. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet?
Det har jag säkert

53. Vilken är den roligaste träningsformen?
Power walk

54. Har du några husdjur?
Inte för närvarande men är ägare till en dvärgpinscher

55. Vill du gifta dig?
Ibland, ibland inte

56. Vad är du sugen på just nu?
Något lindrande för min onda hals

57. Vad är klockan?
18:34

58.Vad är det konstigaste du ätit?
Kyckling hjärtan

59. Har du någon udda förmåga?
Förmåga och förmåga. Har ett halv sjättesinne och så är jag bra på visa saker som att jag klarar mig länge utan mat.

60. Var växte dina föräldrar upp?
Mamma i Bagarmossen och Pappa i? (total blackout).

61. Vad önskar du dig i julklapp?
Det vet jag faktiskt redan...knivar och Champagne glas från Villeroy och Boch

62. Har du någon gång uppträtt inför massa människor?
Beror på vad massa människor är. Var med i dans uppvisning när jag var yngre och mannekänga när vi bodde i Stockholm, med andra ord när jag var typ 3-4 år

63. Göteborg eller Stockholm?
Frågan innebär??

64. Har du sett någon dö?
Djur men aldrig någon människa

65. Har du någon gång ringt polisen?
Inte 112 men jag har ringt poliser på direkt nummer till patrullbil samt har jag ringt för att göra förlust anmälan av pass

66. Hur många grader är det ute?
Om man ska tro på tempratur.nu så 15,8 grader

67. Vilken färg har ditt hus?
Tegelrött

68. Vad sjöng du senast?
Ähh, vad var det? Någon barnvisa som jag sjöng för Champagne

69. Har du insett vilka som är dina äkta vänner?
Tror att jag äntligen har koll på det

70. Har du någon gång varit ”medverkande” i en rättegång?
Aldrig

71. Har du svenskt ursprung?
Ja, men tror att det finns franskt påbrå långt bak i tiden om jag inte minns fel

72. Hur mycket väger du?
Runt 70kg just nu så 6 kilo kvar innan jag är nere på det jag vägde innan jag blev gravid

73. Har du ett turnummer?
13

74.Vem kramade du sist?
Min dotter

75. Har du någon gång åkt snowboard?
Nej

76. Kan du åka skateboard?
Nej

77. Nämn någon du beundrar och varför?
Beundrar min sambo som fortfarande älskar mig trots att jag är som jag är

78. Har du gröna fingrar?
Verkligen inte, men önskar att jag hade det

79. Har du svimmat någon gång?
Hur många gånger som helst '

80. När lärde du dig senast någonting nytt? ¨
Ja, det var faktiskt idag

81. Har du, eller har haft, något smeknamn?
Smurfan när jag var liten och sen är ju Fia alltid ett smeknamn man får när man heter Sofia

82. Vad skulle du göra om du fick full lön i ett år utan att behöva jobba?
Resa och spara

83. Är du vidskeplig?
Sådär

84. Vilka är dina största svagheter?
Svårt att säga nej, tänker mer på andra än mig själv och ibland alldeles för snäll för mitt eget bästa

85. Vad händer till helgen?
Helgen är ju precis slut, men det blir Ystad en dag mer vet jag inte

86. Om du skulle få en miljon kronor för att hugga av den hand du inte skriver med, hade du gjort det då?
Never ever

87. Vad har du gjort idag för att ditt liv ska vara bättre imorgon?
Ännu inte något

88. Nämn tre saker du absolut inte kan göra?
Kan inte lära mig Zumba, kan inte japanska och kan inte sjunga rent

89. Vilken är din favoritrestaurang?
Tror inte jag har någon för närvarande

90. Bada eller duscha?
Bada

91. Är du bra på att laga mat?
Nej, inte direkt

92. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb du har haft?
I minst 3 av jobben jag har haft

93. När och varför var du på sjukhus senast?
Återbesök med Champagne efter hennes tarmoperation det var nog i februari. Men ska dit snart igen

94. Vilket är ditt drömyrke?
Rik hemmafru? Haha, ingen aning faktiskt

95. Har du några Piercings?
Ja i naveln, har haft i näsan

96. Löskokta, hårdkokta eller stekta ägg?
Löskokta och stekta

97. Om du fick resa tillbaka i tiden och återuppleva en händelse, vilken skulle det vara?
Finns flera kan inte välja

98. Vad gjorde du 8.00 imorse?
Låg och vred och vände på mig i sängen

99. Har du gråtit idag?
Kanske, kanske inte

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
Något tråkigt...suck

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar