10 april 2011

Utmaning

Vilken svordom använder du mest?
Oj, ingen aning...Fan?

Äger du en iPod?
Nej

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Ingen tid alls, Champagne sköter väckningen

Hur många resväskor äger du?
3 st

Använder du flip-flops?
När väder tillåter och oftast utomlands

Var köper du dina matvaror ifrån?
Coop Extra oftast

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Både ja och nej. Jag tycker om att vara den som tar bilder men när jag inser att det knappt finns kort på mig så önskar jag att jag var med på bilden

Vilken var den senaste filmen du såg?
Strul

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
En vän!

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Beror på hur mycket pengar jag vann

Har någon någonsin kallat dig lat?
Absolut

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Inte för närvarande

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Finns det fortfarande CD-spelare??

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?
Har ingen favorit för närvarande

Vad åt du till middag senast?
Hasselbackspotatis med stekt rostbiff med grönpeppar sås som avnjöts av ett gott Rioja vin

Använder du huvtröjor?
Jadå

Kan du vissla?
Klart

Vem var den senaste som ringde dig?
Pappa, men det för att jag hade ringt honom, annars var det min älskade Mr.B

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Berg-och-dalbana

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Ja, någon gör det med all säkerhet

Tittade du på tecknat när du var liten?
När jag var liten? Tecknat fungerar fortfarande

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Ca 55000kvm

Hur många syskon har du?
1 hel, 2 halv och 4 ingifta

Är du blyg inför det motsatta könet?
Har hänt

Vilken film kan du alla replikerna till?
Hmm, ingen tror jag

Äger du några band t-shirts?
Nej

När flög du senast?
Det var när jag var i Wien. Flög hem 17 sep 2010

Läser du för skojs skull?
Absolut

Diskar du din egen disk?
Det gör diskmaskinen

Har du gråtit offentligt?
Tyvärr

Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja, svårt att tro men jag försöker

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Ja, vill göra ny tatuering

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Japp, jag är gammalmodig

Kan du kasta macka?
Har kunnat i allafall

Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej, men åker gärna dit

Vad har du med dig in på bion?
Den som jag ska se filmen med

Vem var din favoritlärare och varför?
Har inte tyckt om någon av mina lärare. Möjligtvis Marianne som jag hade i lågstadiet, måste varit min favorit för att jag tyckte att hon var snäll.

Vad har du för väder?
Soligt, säkert blåsigt och grader, ingen aning

Har du en blogg?
Var inte utmaningen för bloggare??

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Hotell/turism och Svenska

Gillar du att flyga?
Jajamänsan

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Tillit

När sov du senast på golvet?
Ligger alltid på en madrass

Om du har körkort, när fick/tog du det?
Så vuxen är jag inte ännu

Vilken är din favoritdrink?
Sommarflirt, för det är ju min och Tess recept...jumi

Gillar du din boende-situation?
Gillar, men inte älskar. Älskar allt förutom staden jag bor i och storleken på lyan

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Inte speciellt många

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Till och från

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Nej, jag var dagdrömmaren

Vilken är din favoritfrukt?
Vet inte. Men favorit bär är hallon och smultron

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Ja, sen 2 veckor tillbaka

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
28 år

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Sådär, önskar att jag vore bättre på både stavning och grammatik

Tror du på liv på andra planeter?
Ja, men sen är jag inte säker på att det är just människor

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Min hemlighet

Tror du att Gud är man eller kvinna?
Finns ingen Gud

Vad var det senaste du åt?
2 mackor med leverpastej

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Motsatta

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Ingen aning faktiskt

Gillar du senap?
Om jag gör

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Ja ni det skulle ni gärna vilja veta

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Tror det

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?


Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Nej men från tradera. Då köpte jag handsfree till min mobil

Tycker du om att krama folk?
Nja

Äger du en digitalkamera?
Ja, men vill ha en systemkamera

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Haha, man får höra mycket när man är utomlands så Cameron Diaz, Brittney Spears, Emily Deschanel, Xena krigarprinsessan ja det var några av dom

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Inte speciellt, jag är lika tankesprid och glömmer

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Bl.a; En flicka som kallas Alice

Tycker du att du är attraktiv?
Nej men innan graviditeten kunde jag tycka det

Vad är du allergisk mot?
Inget. Men är överkänslig för kiwi, tomater och citrus frukter

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Varför skulle jag ha det. I love meat

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Får ni fråga mina föräldrar

Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?
Självklart alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar