23 mars 2012

Hard work work work

Jobb jobb jobb. Det och förkylning det är vad som händer i livet just nu. Har 2 veckor med rätt mycket jobb framför mig. Har inte haft någon tid med älskade lilla Champagne. Saknar henne så!
Jobbet är detsamma, händer inte mycket där inte. Fick höra av en dam vilka fina ögon jag har, en ung kille blev arg för att han inte fick köpa cigg för taxfree pris och för att han inte fick köpa alkohol. Filip och Fredrik landade i Malmö här om dagen, min personliga försäljning går upp och ner (helt beroende på vilka flygningar det är när jag jobbar), har gett mig på att testa andra parfymer än enbart victor & rolf men det var mest dumt. Idag provade jag Gucci quilty, doftar gott i flaskan tycker jag men efter ett tag i den ville jag slita av mig kläderna för jag inte stod ut med doften. Prövade även Marc Jacobs Oh lola! tycker den är vårig men usch alldeles för söt för min smak så det där med att pröva något nytt var kanske ingen bra idé.
När man jobbar läser man mycket kvällstidningar men idag har jag total bojkottat dem. Blir så trött på meningslösa nyheter. Vem bryr sig ifall kommunalanställda i Perstorp inte får samma fikabröd på sina arbetsplatser så nu får de inget fikabröd alls mer när det är något speciellt. Hoppas att de som inte klarar av att någon får en lite godare vetelängd än sig själva är nöjda med resultatet av klagomålet. För inget fikabröd är ju bättre än olika dyra fika bröd. 2 hela dagar har detta tagit upp i kvällstidningarna. Sen dessa skriverier om Estelles dop. Ja spekulationerna om vart dopvattnet kommer komma från är spännande värre. Blir de Ocklebo och Öland? Kan knappt berga mig tills jag får veta.
Våren är påväg när jag körde hem från jobbet vid 17 tiden var det 12grader ute och idag har det varit strålande sol, synd man inte kan vara ute och njuta av den.
Fredagen bjuder på pizza och cola med min kärlek och morgondagen bjuder på jobb, börjar kl 5.30. Lovley detta innebär att jag ska upp vid 4 snåret. Någon som är avundsjuk?
Trevlig helg allesammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar