01 mars 2012

Mars

Då har vi gått in i Mars och man kan ana att våren sakta sakta är på väg. Vissa dagar mer än andra. Har haft en jobbig vecka. Tuff på många sätt och vis. Jobbade i tisdags och igår. Champagne fick vara hos moster och mysa. Tisdagen gick enbart till att jobba, åka hemifrån tidigt och hem ganska sent så där försvann den dagen. Imorgon åker Mr.B till Hamburg med jobbet så då blir det en natt bara jag och Champagne. Jag har spenderat dagen med att stryka skjortor och fixat annat smått inför Mr.Bs resa. Jag är duktig jag.
Har inte funnits mycket jobb att söka den senaste tiden men har i allafall hittat 2st att söka denna veckan varav ett jag verkligen kan tänka mig. Hoppas kan man ju alltid även om man oftast gör det förgäves.
Fått svar på våra avföringsprover och verken jag eller Mr.B har clostridium men hos Mr.B fann det en parasit i ett av proverna så nu måste han lämna ännu fler för att få ett riktigt svar. För det var konstigt att bara 1 av 6 prover visade en parasit. Så nu får vi väl se vad som sker framöver. Inväntar Champagnes sista provsvar så vi kan börja dagis.
Har känt mig seg idag och det har Champagne med som sover för sin tredje gång innan natten. Men hon får inte sova så länge så här sent. Hade hon slutat vakna kl 7 var morgon hade vi kanske känt oss lite piggare.
Sitter här nu och funderar över vad jag ska äta imorgon i min ensamhet. Hmm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar