09 mars 2012

Tandläkare

Igår var vi hos tandläkaren. Både jag och Mr.B. Jag hade tid först och ja vad ska man säga. Fick beröm för att det var längesedan han såg så fina tänder. Man tackar och bugar, men pga att mina visdomständer växer snett så har jag fått hål i tänderna bredvid visdomständerna i underkäken för jag kan omöjligt komma åt med tandborste. Nu är det så illa så lagas inte dessa 2 tänder snart så kommer de precis som visdomständerna dras ut. Inget kul besked. Nu har jag fått remiss till käkkirurgi för att dra ut mina 2 visdomständer i neder käken och sen ska jag tillbaka till vanliga tandläkaren för att laga de andra 2 tänderna. Ajaja säger jag bara! Detta är verkligen inget jag ser fram emot.
Idag fick vi oväntat besök, mindre kul kl 8.15 när man sitter och myser med dottern i soffan och inte gjort något alls i lägenheten. Det var han som ska fixa vårt badrum. Så nu är arbetet igång. Finally. Vilken lycka när man kan duscha här hemma igen. Längtar. Arbetet skulle ta ca 2 dagar. Ingen lång tid alls tycker jag. Det jobbiga med detta är att Champagne inte kan sova. Gissa vem som är på sitt värsta humör? Har bäddat ner henne i soffan bredvid mig och hoppas att hon ska lugna ner sig och komma till ro.
Fredag idag och det firas med ett pass indoor walking med Cicci. Ska bli spännande och se vad jag tycker om detta svettpass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar